ShowUp 2014



Kolk en Kolk 



















Afgelopen zondag bezocht ik de vierde editie van ShowUp 2014 dat plaats vond in de Westergasfabriek in Amsterdam.


ShowUp is een nieuwe vakbeurs voor Home & Gift waar vele merken zich presenteren met hun nieuwe producten. De ideale plek om te zien wat de laatste trends zijn en om nieuwe inspiratie op te doen. 
Het is leuk om al die verschillende producten bij elkaar te zien, de kleuren, de designs en materiaal (her)gebruik. Leuk om tegen mooie producten aan te lopen die je nooit eerder hebt gezien. 


De foto's die ik gemaakt heb zal ik hieronder met jullie delen. 

Kijk mee en enjoy! 

Liefs Colinda 




By Mölle




































Rescued!










Madam Stoltz
Unik design
Jurianne Matter 
                                                                                       
Van Verre 
By Gitte



















Les Gambettes

4 opmerkingen:

  1. Super leuk!
    Rescued! is mijn favoriet :)
    X Arja
    Zwart, wit & hout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Colinda!
    Veel mooie dingen en merken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Gerry! Was ook erg leuk om er te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige spullen allemaal <3 Ik vind de opzet erg gaaf gedaan daar!

    BeantwoordenVerwijderen