Zondag


Een heerlijke vrije zondag zonder verplichtingen. Het hagelt en waait hier behoorlijk dus wordt het een lekker dagje binnen blijven. We doen het vandaag rustig aan; beetje strijken, lekker op de bank met een haakwerkje en als onze oudste dochter straks terug is (vandaag voor het eerst naar zwemles, spannend!) nog even knutselen met de dames.

Nog op zoek naar inspiratie? Klik hier voor leuke knutselprojecten met het thema herfst voor kinderen of haak een fijne poncho voor jezelf!

Hoe ziet jullie zondag er vandaag uit?

Liefs Colinda

6 opmerkingen:

  1. Ik heb een leuk idee van je gekregen en daar ben ik nu mee bezig, mandjes aan t bespuiten en er een ster of cijfers op sjabloneren. Thanxs voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je een reactie achterlaat ;-) Ben benieuwd hoe het wordt!

      X Colinda

      Verwijderen
  2. Lovely picture!
    Wish you a great evening
    Tonje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colinda,super leuk dat je mij bent gaan volgen..
    Jij hebt ook een heel leuk blog dus ik ga jou ook zeker volgen..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colinda. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Kom ook even bij jou buurten. Wat heb je een leuke blog! Heel afwisselend en allemaal mooie creatieve ideeën! Je hebt er een volger bij hoor!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aleta, wat leuk dat je een kijkje bent komen nemen!
      Nog leuker dat je me gaat volgen ;-) Ik volg je terug!

      X Colinda

      Verwijderen