DIY: pimpen van meisjes t-shirt





Al een aantal weken ligt er een shirtje in de kast dat door dochterlief maar niet wordt aangetrokken. Ze komt nu in een fase dat alles wat glitters heeft en een beetje glimt helemaal je-van-het is.

Tijd om het shirt maar een beetje op te leuken zodat het t-shirt toch wat vaker het daglicht ziet.




Met pailletten, naald en draad ben ik begonnen om het shirtje een beetje op te leuken. De afbeelding leende zich er goed voor en al snel besloot ik om eerst te beginnen met de bril en van daaruit verder te kijken. Ervaring met het naaien van pailletten heb ik niet dus eerst maar eens voorzichtig beginnen.
Uiteindelijk heb ik de bril, de bloem, het jurkje en de hartjes voorzien van pailletten. Het is even een klein werkje maar het shirtje is er wel van opgeknapt!  
Heb jij ook geen ervaring in het naaien van pailletten en wil je weten hoe ik het gedaan heb? Laat dan een reactie achter en wellicht dat ik er een beschrijving van kan maken.
Liefs Colinda


1 opmerking:

  1. Grappig, veel leuker! Leuk dat je met mijn giveaway mee doet trouwens! Nooit te laat voor felicitaties, maar vooral leuk dat je mee doet met de giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen