Friday favorites - Hema!

























Mijn eerste herinnering aan de Hema gaat ver terug. Als jong meisje kwam ik er al graag om standaard een rondje door de winkel te lopen. Even snuffelen bij de make up, sieraden, knutselspullen om vervolgens met een zakje drop van 1 gulden naar buiten te lopen.


Na al die jaren kom ik nog steeds graag bij de Hema en verlaat ik zelden de winkel met lege handen. Wat nu mijn favoriete afdelingen zijn? De woonaccessoires, mooie producten die ook goed betaalbaar zijn. Krukjes, vaasjes, kussentjes ik wil het allemaal wel hebben! Return to Sender met haar mooie handgemaakte producten en allemaal hebben ze een goed verhaal. En dan natuurlijk de hobbymaterialen. Tijdens mijn laatste shopronde spotte ik een paar ontzettend leuke stempels (zie ook afbeelding hierboven) en ik kan niet wachten op de nieuwe wol zodat ik in het najaar weer kan beginnen met haken en breien.

Mijn favorieten van dit moment heb ik voor je op een rijtje gezet en ze zijn allemaal online verkrijgbaar.
Producten in de afbeelding van links naar rechts:

Van links naar rechts:
Twee rollen washi-tape € 2,60
Return to Sender kussen € 14,-
Kruk € 12,-
Poef €3 5,-
Stempel € 2,95
Kaartenhouder € 7,95
Set van 3 grote pompons € 2,50
Kussen € 10
Stempels € 2,95

Wat koop jij graag bij de Hema?

2 opmerkingen:

  1. De hema is zo leuk!!
    Ik koop er graag knutselspullen en schoolspullen!!
    Eigenlijk is alles leuk!
    Je hebt een erg leuk blog!!! Ik ga je volgen:)

    Groetjes Linda

    Www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda!

      Bedankt voor je compliment en leuk dat je me gaat volgen!

      Groetjes,

      Colinda

      Verwijderen